Abonare la newsletter

Cos

Nici un produs

Urmeaza a se stabili Livrare
0,00 lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes la cosul dvs.
Cantitate
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un produs in cos.
Total produse:
Total livrare  Urmeaza a se stabili
Total
Continuati cumparaturie Finalizati comanda

GARANTIE SI SERVICE POST-VINZARE

GARANTIE SI SERVICE POST-VANZARE

 

Garantie comerciala – orice angajament din partea profesionistului sau a unui producator (denumit in continuare garantul) fata de consumator, in plus fata de obligatiile legale prevazute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu este legata de conformitate;

 

Conditii generale de acordare a garantiei pentru imbracaminte, genti, posete si incaltaminte:

 


 Produsule sunt livrate de catre La Femme cu certificat de garantie impreuna cu factura fiscala. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu dispozitiile din Legea 449/2003 si OG21/1992.

 Pastrati factura fiscala si certificatul de garantie primita la cumparare pentru eventualele reclamatii de calitate care pot fi adresate magazinului nostru, in perioada de garantie. Modalitatea prin care se asigura consumatorului garantia este inlocuirea acestuia sau daca acest lucru nu este posibil restituirea contravalorii. Termenul de garantie este de 30 de zile de la data livrarii produsului, pentru deficiente neimputabile consumatorului. Raspunderea vanzatorului este asumata in conformitate cu dispozitiile art.16 din Legea 449/2003.

 Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

    Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
    Art. 11. -(1)În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
   (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
   (3)O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire   
   (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
    Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
   Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
   a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
   b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
   c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
    Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.
 __________

 

Rezolutia contractului, respectiv restituirea contavalorii produsului se face in conditiile art. 11 din Legea 449/2003, precum si art. 14 si art. 15 din OG21/1992 republicata. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna. Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor de folosire din certificatul de garantie atasat la produs.

In cazul in care nu ati reusit sa va solutionati problema legata de o comanda prin email sau cu persoana cu care ati discutat, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Marius Trandafirescu, telefon 0752.242001 sau pe email  conciliere@lafemme.ro.